Monday 2 January 2012

Im a new Blogger

                                                      ~ Assalamualaikum ~
Ape kabar semua ? harap semua sihat2 belaka ok .. im a new blogger .. :D . Sebelum nie aku ade 5 blog xp xprnh aktif xp aku ade 1 blog yg aku agak aktif . Banyak masalah aku dapat biile berblogging .. Kne marah ngn mak and abah atas sbab yang aku xboleh bg tahu .. Geram btoi aku .. xp xpe nie ade yg bru ok la kan .. Lpe plak nk citer psal aku kn .Aku Nurul Liyana . Brumor 19 thun .. Uiiihh .. Da makin tua aku nie .. Aku skunk blaja kt KLMU dan mengambil kos Culinary Arts .. Aku amek kos nie sbb aku suke makan and suke masak .. pndai ke ? bolehh laa kn . :D 2 psal aku demok .. Aku dilahirkan di HBKL dan Aku membesar kt Ampang . da 10 tahun aku dok Ampang . Mcm X caye je . Aku adalah peminat tegar Kdrama & Kpop . Sbb aku suke Kdrama sbb cme ade dlm 20 episode je . Aku x suke tgok citer lame2 mcm citer Melayu & Indonesia . Naik geram aku tgok .. Aku suke Kpop plk sbb music die rancak dan diikuti dgn tarian yg bertenaga. nt dorg semua lawa2 and handsome2 . x gituMost import . Kt M'sia ade kmpulan VIP xp tarian xserentak n lagu xberape sedap .. k Laa . sampai sini saje citer permulaan aku ..
assalam ~

P/s : Maaf kalau trkasar bahasa

No comments:

Post a Comment