Monday 2 January 2012

Peminat No 1 Kpop

Aku memang giler ar ngan Kpop .. Aku knal kpop bru dlm 5 tahun . Xlama mcm korg pon kn . sebelom aku knal kpop aku knl ngn Kdrama dulu . Dalam drama korea selalu ade O.S.T (original sound track ) yang sedap2 . Bermula dari 2 la ku mula suke Kpop . kumpulan pertama yang aku kenal ialah TVXQ kalau xsilap aku . Xp dorg da berpecah jadi dua sebab x sefahamn dengan syarikat pengurusan dorg . Sedih aku dengar . Padahal dorang da lame bersama dalam TVXQ .. ni aku nk tunjok kt korang artis2 kesukaan aku ..

2PM
BIGBANG

SHINee
BOYRIEND
GIRLS GENERATION
B2ST/BEAST

TEEN TOP
2NE1
4MINUTE
IU
WONDER GIRLS
SISTAR
SUPER JUNIOR
F.T ISLAND
C.N BLUE
MISS A
T-ARA
FX


PERGGHHH ! Rmai giler kn grop kpop yang aku suka .. Mesti korang kate baik aku letak semua artis kpop je kn .hihi . relax . yang semua nie yang pling aku minat .yang x tersenarai maybe aku blom berapa minat lagi . Dorang semua memang Daebak ( hebat ) :)

2 comments:

  1. perghh . mmg ramai . 5 tahun da kau dlm dunia kpop ni kn . aku bru je separuh tahun 2011 & insya allah sampai bila2 . hee . suka article ni . peminat nombor 1 kpop ! DAEBAKK chingu ! ♡

    ReplyDelete
  2. haha .. thanks unnie .. always support kpop .. kpop daebak !

    ReplyDelete